Sen kom lördagen

Precis som det låter så kom lördagen efter fredagen.. brukar vara i den ordningen iaf. Hur som helst. Vi började morgonen med att gå på Glebes markad! Marknaden var inne på en skolgård men fasen vad många proppade bås och stånd det var där med massa fina saker och även mycket skräp. Men mestadels fina och roliga saker! Det var jag och Jennie som gjorde detta äventyr, vilken överraskning att det var vi två va? Haha hur som helst, Jennie fyndande riktigt ordentligt och hittade en jättesöt topp för 5 dollar som är ca 35 svenska kr. Själv fyndande jag men inte riktigt lika skrytsamt-budget-före-allt. Men en ring och en jättesöt klänning fick jag ändå med mig hem! Ska visa klänningen någon dag här på bloggen också men det blir inte i detta inlägg. Här får ni lite bilder från marknaden och även efter när vi satte oss på Glebe point road och tog ett glas rosé och lite pommes i solen. Underbart när sommaren är påväg... igen! 









 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0