Världens bästa måndag

Jag säger väldigt tidig godmorgon till er där hemma nu! Här är klockan halv 1 och alltså väldigt tidigt på morgonen i Sverige. Imorse sov jag läskigt djupt, som om någon slagit mig i huvudet. Parina kom in och väckte mig imorse, två gånger och jag blev lika glad att se henne båda gångerna eftersom det inte riktigt klickade för mig att hon redan sagt godmorgon. Hur som helst, klev upp och käkade frulle med Parina och riktigt vaknade till i lugn och ro. Körde en tvätt på morgonen, (i den sämsta mindre bra tvättmaskinen) och sen städade jag mitt rum och skulle bara behöva dammsuga sen är det tip top! 
 
Idag ska jag gå förbi banken och se till att fixa så mitt bankkort fungerar. Smarta jag som lyckas spärra ett kort jag inte ens användt en gång... Jag skulle bara logga in på internetbanken men den ville inte sammarbeta så nu måste jag ändå gå förbi banken. Men det är lika bra! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0