Morsning kamrutter! Eller godnatt för Sverige!

Idag blev det lite halvtunga steg upp mot biblioteket, min kropp är fysiskt utmattad. Why? Who knows. Men så kan det vara ibland!
 
Igår var vi i Bondi på hejdå-middag för Linda. Lilla fina Linda som åker hem till Sverige idag. Känns lite tufft att säga "vi ses" till så många nu under samma period. Först Linder, Rydish, Linda och sen åker Ted. Men tur är väl då att Saga och Josefine kommer snart! 
 
Igår när jag kramade Linda fick jag världens flashback från när jag såg henne första gången. I datasalen, med sin gröna jacka och snygga silverringen. Jag, Jennie och Linda blev en skön liten grupp i vårt arbete, och på den vägen är det. Nu ska fina Linda hem. Men vi kommer ses igen. I'm sure. Så tacksam att jag fått lära känna sköningen. Puss på dig och ta hand om Sverige i 8 månader, tills du kommer tillbaka, och se till att röra om lite där hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0