Sprint / Sprant / Sprunt

Det gäller att bestämma sig. 
 
Jag har bestämt mig. Nu ska jag ta tag i mitt liv (på riktigt, vet att jag kan säga det ungefär 2-3 gånger i veckan men nu är jag helt bestämd). Minst en promenad om dagen, inget onyttigt skräpkäk på vardagar och träning. I tisdags gick jag och Jennie ut och gick innan skolan och även efter skolan innan vi gick förbi matbutiken! Och igår gick jag ut och gick på morgonen i en timme och sprang i 25 minuter på kvällen. Så fort jag lämnar biblan ska jag dra på träningskläder och köra ett varv i Centennial park. 
 
Jag älskar att känna mig nyttig och hurtig! Sallad och kött. För stunden längtar jag hem till mina biffar som jag stekte i gårkväll! Ville egentligen bara dela med mig av känslan av nyttighet. Nyttig. Het. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0