Update en måndag

Idag fick jag hem biljetten till Ben Howard, så jag ska bara föra över resten av pengarna till tjejen som skickade den och sen är det klart som korvspad!
 
Denna vecka har blivit lite halvtuff, vi kör ju på här nere och firar så det har blivit lite mycket utgångar på senaste. Men vi har haft kul, och det är ju ändå det viktigaste! 
 
I tisdags skickade vi in våran assessment för project management och vi fick PD på den, högsta betyget så det kändes asbra! Bara tacka och ta emot, klappa sig på axeln och tagga till för nya tag. Vi är lediga från skolan så vi börjar en ny kurs imorgon igen. Kan ju bli spännande, då blir det people management som vi ska kötta oss igenom! 
 
Igår fick jag hjälp av en bekant Aussie med bil att hämta en madrass inne i city. Så nu har jag äntligen fått min egna säng, ska bara dra upp den på övervåningen! Hittills är jag mäkta nöjd, sov som en stock inatt! Vaknade bara imorse när Ruby klampade in efter jobbet, i samma stund som Alison var påväg till jobbet! Spännande med alla olika tider för stunden haha! 
 
Livet knatar på och idag, måndag, påbörjar Saga och Josso sin resa hit till Australia!!! HELT SINNES vad kul vi kommer ha alla 6 gö sköna tjejer! WIIIIIE


Kommentarer
Mamma

Härligt att du fått tag i biljett! Kommer du gå själv eller är det någon mer som ska gå? Är superglad för din skull! Puss

2013-02-12 @ 22:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0