Det dar himlans velandet ha

Neeeemen, se vad katten slapade in! Jag ar har. Velar fram och tillbaka men trots det ber jag om ursakt for att jag har varit helt olidligt dalig pa att uppdatera min blogg!
 
Det har har hant massa roliga saker sen senast men den storsta handelsen ar nog anda att vi antligen blivit husagare! Det kanns hur bra som helst och vi har hittat vart lilla krypin i mysiga Paddington, med bara 10 min gangavstand till skolan och bussen till Bondi som gar precis utanfor oss!
 
Vi har haft galet varmt den senaste veckan men idag tog det priset, 42+ och inte mycket till vind. Kandes som att sitta och andas i en uppvarmd bastu, men det hor till de ocksa! Lite ovanlig kansla nar man tanker pa att vi faktiskt befinner oss i Januari manad for stunden.
 
Har far ni en bild pa oss tjejer fran julafton som borjade bra pa stranden!
Ha det underbart sa hors vi snar igen! Saknar er alla dar hemma och skickar nagra av vara grader till er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0