Pa andra sidan Ingvar Kamprads hemland

Igar var jag, Jennie, Tove, Brus och Kevin och bowlade. Efter min och Jennies - aterigen - superkorta skoldag! Kortfattat: Vi fick spela i 2,5 timme. Jag suger pa bowling. Tove fick damp for hon inte vann sista omgangen. Det kan ha varit mitt fel. Vara spelgrannar stinkte 12arigt instangt svett. Vara andra spelgrannar kastade kloten pa banan sa det sag ut som en offpist skidbacke i Are. Jag kom sist. Det var bra musik. Strikade forsta gangen nar Tove sa att hon skulle bjuda pa en ol om jag lyckades! Jag lyckades strika. Annars sa kom jag sist. MEN, anda sa hade jag riktigt kul! Aven fast Tove blev lite arg, hehe.
 
Idag ar vi i skolan igen. Jag och Jennie kollade pa The Impossible, filmen om Tsunamin imorse nar tjejerna var och sokte jobb vid Five ways.
 
Vet inte vad mer jag ska skriva.
 
Vi haller fortfarande pa att leta sangar till huset. Jennie pratade precis med varldens pratkvarn som hade nagra extrasangar till salu, hon vagrade lagga pa, men nu har jag och Jennie istallet blivit IKEA medlemmar och ska fa varsitt IKEA kort. Da far man ju massa bra erbjudanden och rabatter. Vet inte om ni hemma i IKEA-landet faktiskt vet om det. Lite komiskt daremot att jag, forsta gangen som jag blir medlem, blir det nar jag ar i Sydney, Australien, NSW, pa andra sidan Ingvar Kamprads hemland som man kan komma! Hur komiskt ar inte det? Bara lite.
 
Ja, sa det var allt for mig.
 
Eller nej! Jag maste bara skicka varldens finaste halsningar till mina forredetta kollegor pa skopunkten. Dom skickade med Tove ett jattefint halsband och ett kort till mig! Tank att dom fortfarande kommer ihag mig och tanker pa mig. Blir sa himla rord. Helt underbara!
 
Men nu var det allt for mig! Ha det sa bra, vi hors forhoppningsvis snart igen!
 
ps. fortfarande inget nytt om Ben Howard biljetterna, mer an att dom fortfarande ar slutsalda :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0