I'm happy to work

Hej tisdagsgäster. Har varit tunnt med energi från min sida på senaste. Jobbade i helgen, vilket gick bra. Lugnt och mysigt att Alison jobbade på lördagen också så vi kunde luncha tillsammans! Söndagen var mitt huvud en pappkartong. Så tom och kunde knappt prata normalt, så kan det gå ibland. Har sovit så sjukt dåligt på senaste och vaknat upp runt 3-4 varje morgon under en månadstid. Det är ju något som är galet i min skalle, måste bara ta reda på vad det är. Förvirringen slog till på söndagen, vilket inte gjorde det lättare att jobba. Trots det var det en så gullig asiat som kom och lämnade mackor till mig både lördag och söndag! Vilken klippa! Trots att jag inte åt dom så var hon bara så gullig som kom och klappade på min hand och tyckte synd om mig för jag jobbade på söndagen.
 
- "aaah, are you working today again?"
- "Yep, someone has to do it!"
- "But it's sunday! It's family day, you're supposed to be with your family."
- "I don't have my family here, sooooo... I'm happy to work!"
 
Hon tyckte nog jag var lite rolig för det var efter det hon sprang och hämtade en macka till mig och undrade om jag ville ha kaffe. Så gullig! Det roliga är att jag har ingen aning om vart hon kommer ifrån. Vart hon jobbar eller vem hon är. Hon bara är där och dyker upp lite då och då och ler och vinkar! Som en räddare i nöden en tafatt söndag.
 
Igår låg jag bokstavligt talat hemma hela dagen och kollade på film och serier. Fanns inte mycket kul med mig igår. Jennie var på bibblan och både Ruby och Alison jobbade. Ibland är det farligt att vara helt själv med ens tankar, speciellt om man är överanalyserarn nr 1. Hur som helst, idag kan jag istället satsa fullt ut och begrava mig med plugg - vilket är på tiden att vi gör! GO EON EVENTS! 
 
Talk to ya'll later. 
 


Kommentarer
Jennie

Å va gulligt av den lilla asiaten hehe =)
Vilka gulliga, vänliga, omtänksamma människor det finns ändå!

kram

2013-07-16 @ 20:26:56
URL: http://www.misshart.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0