Jag kan räkna långt men börjar helst från 1.

Jag har tusentals bilder från Cairns... okej inte så många men en hel del. Jättesvårt att välja vilka jag ska slänga upp. Därför delar jag upp inläggen så jag har lite roligheter att bjussa på! Här kommer iaf några från första dagen!
 
Möttes av ett träd fullt av fladdemöss. Inte så jättemysigt men ballt ändå!
Firade in Cairns med en varsin öl i solen! Brände dock benen så mina anklar svullnade upp. Färsking.
Airbagen är med - Australien i ett nötskal.
Jennie visar hur man cyklar i Göteborg
Jag provar pappas nya hatt - som när jag tänker på det skulle vara en överraskning... 
Hostel-tjejen (och sängar med ben!)
Hittade en spännande nattmarknad när vi traskade runt!
Öl och åter öl. Kanna för 7 dollar kan man inte tacka nej till. 
Mötte upp ligan och blev fotade av en rätt så efterbliven grabb, men det löste sig! 
Jag, Sara, Glen, Louise och Jennie. 
Kvällen avslutades på Gilligans!
 


Kommentarer
Mamma

du är rolig du .. pappa hinner nog glömma bort hatten tills du kommer hem :)! puuusss

2013-07-03 @ 14:56:00
superstarkasilversaga

MEN HJÄLP!! Vilka fladdermöss, uuuuusch

2013-07-04 @ 08:07:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0