Omaka fåtöljer och charmiga kaffekoppar.

Jag fick bara en känsla att jag älskar att plugga på café. Nu sitter jag, Jessica och Emanuel vid en varsin dator och pluggar på våra egna delar. Emanuel jobbar och garvar för sig själv och jag och Jessica sliter oss i håret för att hitta de rätta orden. Vi har varit igång hela dagen nu men sakta men säkert börjar saker ta plats! Min dröm som jag haft sen jag var liten att öppna ett café brinner fortfarande. Det är något mysigt med tanken på ett café. Ett riktigt skönt ställe med soft musik, omaka fåtöljer och charmiga kaffekoppar. Någondag blir det av, men just idag blir det plugg på någon annans café.
 


Kommentarer
superstarkasilversaga

Vad du är duktig på att uppdatera nu!! räcker liksom inte med att läsa en gång om dagen :) jag vill också öppna café med dig, det kan va en utveckling av vårt företag!! Jaaa snälla

Svar: Tack sa mycket! Glad jag blir :) JAAA AWESOME! Raknar med dig ;)
Martina L

2013-07-05 @ 14:40:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0