Så kom dagen. Söndagen.

Vår Cairns-resa avslutades med ett bra bakishäng en bit ifrån Lagunen. Satt där och njöt och gick till vår favoritrestaurang och körde världens godaste sallad. På riktigt. Äter den gärna ett år i sträck om jag får. Unnade oss en varsin glass på ett ställe där man får göra sin egna glass. Väljer två glassmaker och sen vad man vill ha i. Jag valde chokladglass och någon random smak och sen cookie dough på det. Alltsååååå, mums. Jennie körde mint och malteesers! Lyxdag. Gick och hämtade våra bilder från skydiven och vandrade runt på lördagsmarknaden som var där. Riktigt mysig dag som avslutades med lite drinkar med Glen och Louise för att prata om goda minnen och allmänt skönt snack. Dagen efter var det offentlig hemgång. Underbar resa med så mycket skratt! 
 
Och juste, dom två bilderna med träden härmar jag min idol wreck it Ralph. Så mysig film!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0