Hair Expo Sydney - 09.06.13

Skrev ett inlägg från helgens Hair Expo som svek när jag skulle ladda upp och allt försvann. I söndags var jag med och modellade på Hair Expo! Lyckades bara sno ihop två bilder "bakom kulisserna" som man så fint kan säga. Var en spännande upplevelse men känner dock att det inte är min starka sida, jag springer hellre runt och yrar, fixar och slavar åt modeller. Men kul att prova på olika saker! Den andra bilden jag lade upp är den hemska sanningen om modellbranschens värld. När modellerna gjort sitt och inte levererar längre ryker huvudena i en hög bakom scenen. Grym värld kan man tycka. One time your in and the next you're out. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0