Jag gillar torsdagar.

Kunde inte somna igår. Låg vaken till 3-4 på natten och bara tänkte. Fasen vad tankarna kan hålla en vaken ibland, och speciellt mig som är överanalyserarn.

Vaknade runt 10, körde en långpromenad och när jag kom hem ringde en lite onykter alison mig från jobbet. Stackarn stod i skoluniform från gårkvällens maskeradparty (som vi andra roomies bangade på) tema skola. Slängde mig i duschen och packade en väska med nödvändiga saker och begav mig till kings cross, destination Ali's jobb! Tjejen bytte om och fixade sig sen sprang jag och köpte sushi. 8 bitar för 5 dollar, så billigt skit!

Nu sitter jag och viker kartonger. Vi utgör ett bra team. Ali och jag. Snart ska jag bege mig hemåt och se vad som planeras ikväll. Kanske ett joggningpass? Sprang 5km på gymmet men inser hur uttråkad jag blir av att bara stå där och springa och springa och springa. Men målet är 1 mil and I'll make it! Klarade även av att stå 2 min planka senast på gymmet, mycket för en tjej som är helt otränad.

Rätt nöjd med dagen so far!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0