Ett å' två

Hejochhå vad ringrostig jag är på webdesign fronten. Gick en kurs i gymnasiet vilket innebär att jag processen att ändra typsnitt på min basic-blogg tar ca 20 minuter för mig. Jo tack. Men framåt går det. Skulle verkligen kunna tänka mig att läsa en ny kurs i webdesign någon gång! Finns så mycket jag vill göra, nu gäller det att börja planera så att jag kan få struktur på mina idéer och sätta ner dom på papper så de blir av. Vet inte hur jag ska hinna med allt däremot. Lätt det vore om det gick att vinna pengar lite snabbt och smidigt som man fick sätta sprätt på. Har man inte sån tur så får det lösas på annat sätt - som resten av världsbefolkningen som inte vinner på lotter - through hard work! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0