Festlig helg allesammans!

Fredag åter igen. Menar det! Veckan bara springer iväg! En vecka till ska vi nog kunna klara av också. Imorse vaknade jag av Alisons alarm och gick upp innan henne. Min lediga dag började inte med någon sovmorgon, rätt skönt att få komma upp tidgt. Bestämde mig för att gå ut och springa, gick väl helt okej. Segstart och kom aldrig ritkigt igång, men ut kom jag och det är stort nog! Nu sitter jag på bibblan, har kollat igenom senaste avsnittet av Morgan och Ola-Conny och ska bege mig hemåt till huset nu. Först ett stopp för att hjälpa en törstig tjej där hemma, två roséflarror ska hon ha - det går bra nu! 
 
Jag har förresten gått och blivit mörkhårig igen! Känns som jag är tillbaka, den riktiga Martina! Nej men jag trivs så mycket bättre i mörkt hår. Tyckte det kunde vara bra för er att veta! Love you all


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0