Final

Här går man och blir superglad för att vi inte behöver presentera vårt arbete i Conference Programs så vi har tid att göra annat, så blir det istället att man sitter med en irriterande budget i 2 timmar och får inte en rad. En nackdel med att ha macbook är att alla pc-program om filer inte vill sammarbeta eftersom Macbook lever sitt "egna" liv. Jag älskar macbook men hatar allt som har med budget och accounting att göra för stunden eftersomingentingvillSAMMARBETA MED MIG. Gaahhh. Kämpa kämpa.

3 timmar senare så har jag skickat in alla saker till Conference Management. ÄNTLIGEN. Med kapitalbokstäver. Nu är det bara hem och göra budget på accounting och en rapport på 1200 ord, och sen Event regulations sista på assessment 1 och 3an sen är jag klar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0