Mountains to move

Jag vet att det har varit mycket gnäll från min sida på senaste, och jag vill faktiskt be om ursäkt för det. Vem pallar läsa någons annans negativa skitkast. Men jag har kommit på hur det är. Min hemlängtan hem till Sverige är inte döööööstor, det är min längtan att göra saker. Jag saknar värmen och sommaren och det gör nog att jag vill hem till Sverige men först och främst ser jag fram emot att få komma iväg till Bali, eller först och främst längtar jag tills jag skickar in min sista inlämning i det här blocket, den här veckan. Vilken känsla! Men för att jag ska kunna skicka in mina uppgifter bör jag fokusera på pluggandet. Here we go! 


Kommentarer
Mamma

Heja heja heja heja heje Martina!

2013-05-21 @ 15:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0