Onsdagsmorgon 15maj

Det blev inte marängsviss igår heller. Jag och Jennie slutade skolan 5 igår. Då kom Jonas, Ruby och Sofie och mötte upp oss, Jennie gick hem och käkade och vi andra rörde oss mot George street. Bio och käk stod på schemat. Vi gick och köpte biljetter till Olympus has fallen och gick och käkade på Star bar mittemot Event biografen. Alison och Jennie kom och mötte upp oss där och vi tog en öl innan vi rullade tillbaka till biografen. Lite biosnacks på det och vi var redo. Kan dock inte säga att filmen var överdrivet bra, filmen var bra men inte topp 5. Svinkallt i biosalongen på det också, stjärna i boken! 
 
Vi kom hem, satt och chillade, Jonas packade klart och sen däckade vi alla rätt tidigt. Klockan 5 vaknade jag imorse av att grabben skulle gå. Kunde inte somna om efter det så låg och kollade på Karate Kid fram till jag skulle göra mig klar och åt frukost i sängen. Kylen fick en jättefin ny bild och choklad fanns på bordet som tack från pojken med skägget. Så kan en annan onsdagsmorgon se ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0