Varning för oklart inlägg av förvirrad tjej

Ibland blir jag rädd hur många känslor man kan ha inom sig samtidigt. Känslan att bara skrika ut ett asgarv samtidigt som tårarna ligger och bränner bakom ögonlocken, halsen är svullen och kroppen är tom, hjärnan är full av tankar och tårna har domnat av kyla. Jag tror att det handlar om stress för min del just nu. Inte så jag mår dåligt av det men jag vill bara lägga mig ner på marken och köra en offentlig faceplant. Bara gräva ner kinden ordentligt i gruset och gnugga lite, kanske skulle det bli bättre då. Men förmodligen inte. Förr eller senare måste jag ju resa mig och då kan jag ångra att jag ens la mig ner från början. Så jag väljer att fortsätta stå rakt, gå framåt och andas. När jag läser om det här skrattar jag lite för mig själv, "Inte så jag mår dåligt av det.." och så laddar jag på med världens deprimerade upplägg! Sjukt oklart här från min sida, kan nog inte bestämma mig riktigt. Vet inte varför jag fortsätter skriva när jag bara bör göra en sista punkt. Nu kommer den sista punkten. Punkt. 
 
Ps. jag mår bra! Ingen behöver oroa sig, OM nu någon skulle få för sig det. Det är bara - som det ofta kan bli i min skalle - lite mycket på en gång. 


Kommentarer
Pappa

Bra Martina du styr över lille rösten. Du bestämmer när du skall lägga dig ner. Kramar från oss alla

2013-05-18 @ 08:40:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0