18 är rätt mycket att bära

IGÅR fyllde Emelie år! "liten och nätt". 18 tunga år. Coolt.
IDAG ska hon grattas! Med blommor och blad, alkohol och lekar. Kommer bli toppen!

Den enda tippen är att jag känner mig ovanligt stressad och istället för att lyfta mitt arsle och göra något vettigt så sitter jag kvar. Envis fast med högre puls än vanligt. Måste ut med vovvis på promenad, dammsuga, plocka ur och in i disken, städa mitt rum, duscha, byta om, fixa mig, käka lunch(!), plocka bort allt här uppe och ja. Massa sånt tjaffs som inte ens är relevant för någon annan att höra på eller ens veta om. Nej, nu ska jag ta mig i kragen och lygfta mitt ass.
Wish me luck...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0