En timme senare

Det är fan KOMISKT! När jag väl, för en gångs skull, ska släpa mig ut för att ta en lååååång träningspromenad/jogg i värmen, solen, musik och med sällskap av hunden. Det är ju klart som fan att det ska börja regna! Hur kan jag tro annat? Mål: ta en skön promenix i området i värmen och harmonin. Resultat: Går i ca 5 min, har redan hunnit lägga ner förhoppningarna på solglasögonens användning - lägger dom i fickan. 3 min sen börjar det dugga "äh, bara en liten skitsak. Inget kommer kunna stoppa mig! Ha ha!" 2 min senare "FUCK OFF! VARFÖR SKA DET REGNA JUST NU?!" sen började jag panikspringa (i nån minut) för att komma fortare hem. Tiden som tog för mig att återhämta mig efter rushen jämnade dock ut tiden...

Men efter allt negativt kommer positivt - precis som efter regnet kommer solen (väntar hoppfullt). Nu är jag tränad och hypad! men ska nog köra lite här hemma där vattnet inte når mig, sen blir det iochförsig dusch. hehe. tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0