ASSÅ YES!!

Tack och gode gududa! Samhällen är ju inte till ikväll?! Fan vilken lycka. Som en sten som föll mitt bröst klickade jag självklart ner mitt halvfärdiga(om ens det) arbete på word. Ctrl S först såklart sen bara älskade jag med det orang-rutade kryssen uppe i hörnet. Köttat som en dåre för att försöka bli klar med arbetet tills ikväll tills jag gluttade på min almanacka... tisdag: nationella onsdag: inlämning shb... hmm, hur går det till? Vad fan är det för dag?

Sen klickade det!! Det är ju tisdag idag och det ska vara inne på onsdag, yeyeyeyeye! "jaja, sluta tjata" tänker ni men "nene det kommer jag inte" svarar jag då.
Hepåeeer tisdagsgluttare, jag har tid att se på DH!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0