Går inte in förens oktober!

Jag älskar detta väder. Sätt på en taggande låt och sitt ute förfan. Kommer sitta ute från och med nu ända in i oktober. Då sätter jag på mig en jacka.

Just nu sitter jag inomhus.... driver!! Sitter ute och försöker plugga svenska. Ska skriva om Honoré de Balzac så om någon har överfylld kunskap om honom så är ni mer än välkomna att dela med er av den. Idag har vi haft resursdag och då hade vi bara extramatte inför matte b nationella. Sådär lagom ljubel för det. hursomhelst. jag och anna var och tränade innan matten imorse. Klockan 9 hängde vi på dörren till friskis och in kom vi, först och ensamma. För några minuter. Jag tror aldrig jag har känt mig så tung som idag på gymmet. Seriöst så trodde jag att jag skulle paja crosstrainingmaskinen... hade ju varit lite pinsamt isåfall. Men jag hade turen på min sida och slapp det pinsamma ögonblicket... för idag.


jag och Chillie har suttit ute och käkat glass! eller ja... jag har iaf ätit glass. mohahaa (okej! hon fick smaka..)

UPDATE: Eller går nog in nu eftersom det började regna?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0