Glad fredag allihopa!

Fredagar är alltid lika fridfulla. Mattelektion sen satt jag kvar och gjorde klart min hemsida på multimedian. Efter det drog jag och Anna oss vidare mot stan, idag igen. Men höll oss på södersidan mestadels. Shoppade några småsaker bland annat en present till Linda! Nu ska vi nämligen ut och käka och gratta henne. Vi ska käka på mongolidiska (hehe), så lär vara höggravid med min foodbaby när jag kommer hem. Efter det ska 18 åringarna dra ut på krogen medans vi minder åriga får åka hem och sova... typ. S U R T som fan!
Nu måste jag snart börja bege mig mot tåget. Men först sminka mig lite till. Tagga till låten för stunden är ändå we no speak americano! Grymgrym. Tjing tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0