J O B B B B B B B B B B

Lördag, söndag (åsså varje juuuul). Det tycker jag är kul. Dagens jobbhändelse: En liten kille får för sig att ha lite wild n' crazy time under tiden som hans mamman är och provar lite skor på övervåningen. Då kör han ner en vagn, fullproppad med skor, rakt ner för rulltrappan (som rullar ner). Lite jackass style.. definitivt jackass iaf. Hursomhelst. Skor flyger, vagnen flyger ännu mer och pojken står still.. man ba: eeeeeee.. jaha? Jag SPRINGER. Trycker på stopp och svär i mitt huvud. Seriöst, fatta hur farligt det hade kunnat gått (jag orkar inte rätta min svenska idag). Någon hade kunnat få den där vagnen över sig och skor i huvudet och på händerna! AJ.. vem vill bli tofflad på händerna? Inte blev lilla pojken det iallafall...


Kommentarer
Sabrin

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH! ser en bild av dig när du springer fram där hahahahaha.......

2010-05-16 @ 21:34:26
URL: http://sabbesabbe.blogg.se/
Felicia

Hahhaha!

jobbar du på skopunkten i skärholmen? :)

2010-05-19 @ 20:55:12
M

Hahahahaha! Stämmer mycket bra, var du där när det hände eller kunde du lista ut?

2010-05-19 @ 22:36:03
URL: http://maratina.blogg.se/
Felicia

Hahaha,nej jag har vart där förut och tyckte att det var du.Men jag var inte säker och ville fråga.Sen tänkte jag att det finns ju en trappa där så det borde vara där...;)

Hade faktiskt inget med händelsen att göra,men jag hade gärna varit där och sett det! ;)

2010-05-23 @ 23:13:36
M

Haha, då förstår jag! :) Jadu.. det var lite kaos där ett tag men vad roligt att du sett mig iaf! haha

2010-05-24 @ 22:55:27
URL: http://maratina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0