Konstig men lycklig som fan.

Dagen i skogen var helt okej lyckad. Efter 2 timmar var vi i mål... trötta och fulla av skog. Sabbes fötter och ben var täckta med lera och sankmark, haha! Kul som fan! Eller vad taskigt.. det var kanske inte så kul för henne. Hon fastnade iaf i sankmark och fick gå så ett bra tag. Inga större händelser mer än vi var häpnadsväckande bra! Jag menar 2 timmar... det är bara 1 timme och 37 minuter från rekordet!

Var hemma vid 3 tiden och då vart det en hurtig promenad med Chillie på mina redan överansträngt gångna ben. Nästan så jag fick lyfta fram ben för ben med mina armar i början innan jag fick upp tempot.
Nu har jag försökt fixa iordning det sista på naturen och fan vad jag har skällt på mig själv! Shit. Vartannat skrikit och vartannat nästintill bitit mig i läppen för att kunna ta kritiken. Konstig tjej, jag vet.

Sen kom räddningen; mamma ville hänka till skärholmen! Gick förbi jobbet och köpte mina skor och sen blev det en liten rundtur... ÅÅÅå vilken lycka! Har man en sjukdom när man blir överlycklig för att man har shoppat en liten sak? Jag kanske har en liten fetish för kläder för outch vad mycket snyggt det finns. Jag var nära på att få tårar i ögonen när vi var inne på TopShop. Konstig tjej, jag vet. Men åå så lycklig.. åå så lycklig.

nu är jag hemma. Fattigare än innan men ack så lycklig! Ska ta och proppa in mina små darlings i garderoben så får de fightas om en plats i mitt hjärta. Puss på er.


Kommentarer
Sabrin

HAHAHA stackars mig.



Martina de är fan läskigt hur jag känner igen mig i det där med shoppingen. Onormalt beteende,vi måste söka hjälp.

2010-05-26 @ 23:02:35
URL: http://sabbesabbe.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0