Längre kväll = längre inlägg

Gårkvällen var grym! Börjar med chill på dagen eftersom jag av någon anledning drog ut i torsdags till sofia, helena och co i tumba. Kul hade vi iaf! Lite summarizing

Lyckad kväll! Börjar med att bästaste Saga kommer hit, till mig, käkar lite och fixar oss... tagga tagga tagga. Sen drog vi till tove där vi möttes av ett glatt gäng, välkomstdrink och flera olika efterrätter som bara låg och väntade på mig! Fanns hur mycket gott som helst att välja på och den där känslan att man är så mätt att man skulle kunna spy upp, knackade mig på axeln ett fåtal gånger. Men jag svalde bara och log :) HURSOMHELST.

Senare kom lite mer folk, dans rullade in, vattenpipa startades och Tove chillade på ciggaren. Coolt. Saga höll sig vaken länge ändå, så en eloge för det. Men tillslut så måste även den bästa boken stängas för kvällen... Det blev en sen (eller tidig) beror på hur man ser det hela, kväll/morgon. imorse var det bara att rilla vidare mot jobbet. Jag åkte från mina homies och drog mitt strå till stacken.. Jobb. Imorgon lika så. Men nu ska jag sova ut. Här kommer lite bilder från yesterday!


alla bilder är från annas kamerutt prutt. hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0