Makes absolutely no sense

Kolar ihop. Jag kommer köra en äkta svenne och gnälla lite, trots att det är så varmt, för att det är lite för varmt. Ja men fan.. ni vet hur det är! Är det -25 är det för kallt och 35 lite för varmt men just nu får jag mest bara svettattacker dagen ut. Men jag håller ut. För jag vill ändå ha detta väder så det är ju rätt egentligen.

Hur som helst. Eftersom att samhällen inte skulle in igår så måste jag skriva klart den idag och skicka iväg den så fort som möjligt så jag får tid över att chilla lite i solen. Har märkt att pengar försvinner från min plånbok.. precis som om min plånbok spyr ut dom lite här och var. Men jag tror nog det är all glass... det blir lätt mycket av det goda i detta väder. Mi lajk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0