Medan minnet är hyffsat färskt

Åå vilken underbar daaaag! Slutade skolan sent, men gjorde inget eftersom det var chill varje lektion. Jag och Tove skulle åka in till city för att shoppa lite men istället blev det jag, Tove, Sabrin, Lina, Anna och Raver och begav oss mot stan! Taggade och glada! Vi gick runt i stan, käkade lite, fick panik när vi märkte att affärerna stängde om en kvart, märkte istället att det var vip-kväll på bikbok, gick dit, fick goodiebag, köpte lite små saker, rea, rabatt. Sen kände vi oss "nöjda" och alla skulle dra hem åt sitt håll. Fast trots det var vi inte heeeelt nöjda. Istället drog vi oss mot waynes och blev sittandes där med kaffe och fika till klockan 9 när dom drog igen lås och bom för kvällen, mitt framför ögonen på oss. Därefter släpade vi oss hem! Ap-skönt väder ute också så kan inte klaga. Hela dagen har varit fab-u-lous. Vi blev riktigt hajpa på UF (ung företagsamhet) när vi kom in på det ämnet och jag säger bara det... UF kommer bli grymt! Längtar... Fast nu längtar jag till sängen, så natti natti!
(imorgon har jag bara en lektion... matte c i en timme! wuhu! Najs eller vad?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0