Tisdaggg

Trots möjlig sovmorgon imorse tog jag en tidig uppgång (klockan 8). Sent om man jämför när jag kunde ha gått upp (klockan 9). Jag gick ut och gick/joggade med vovvis som även fick bada ute. Blev ganska sugen på att hoppa i plurret jag med men stod emot. Lite för kallt än. Efter det var det först och främst matten som väntade, sen svenskan. Lite fail på den dock men ingen som märkte. "Honoré de Balzac föddes år 1799 och gifte sig år 1797." EEee jaha. Okej? -2 år på den gifta grabben. Han gifte sig innan han ens var påtänkt. Äh, kul var det. Och flera missar i texten blev det, men vi hade roligt!

Hade omprov i naturen också, yey kan ha gått hur som helst men hoppas på framgång! Kind of. Nu funtar ja på att plugga samhälle. (förstår ni vilken liten pluggnarkoman jag har blivit!! Kommer inte klara av att ha lov).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0