Zupermyzzzznark

Fät lång dag bree! ABOOO!!
Skoldagen var som vanligt. Lite smådippar när jag fick tillbaka två prov bara. Men lika glad för det är jag. Jag diggar onsdagar. gillar den sena lunchen vid ett när nästan hela klassen sitter ihop-pressade vid ett långbord. Zupermyzigt!! Faktiskt väldigt uppskattande. Efter skolan jobbade jag i tre timmar. Inge nya vart-är-pappergojan-påhitt utan allt var väldigt lugnt. Fast roligt hade jag ändå!

Imorgon är det engelska nationella muntligt som gäller och det är även den dagen jag gräver min engelska grav. Grave... hemskt va. Men ni kan vara lugna för jag har inga planer på att hoppa ner i graven.. än. Jag har nämligen hörförståelse (också engelska nationella) på fredag. Så då sticker jag mitt huvud i sanden, för att säga det på ett fyndigt sätt!

Men nu ska jag sova. Så godnatt kamrutter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0