GASTBLOGGARN

Halla tjabba tjenna alla skoningar!
 
Ar du ocksa en av dem som klickar in pa Martinas blogg varje dag men det fortfarande star "tillfallig paus"? Jag antar det! Darfor har jag varldens basta losning pa detta, att JAG far skriva ett inlagg till er har istallet, aven kallat gastbloggning. Tror det ar manga som vill saga till Marty att hon ar den samsta bloggaren just nu och tro mig, det har jag gjort! Men for att kanske fa igang henne lite sa bryter jag hennes bloggpaus, man kan ju inte gora mer an att forsoka!
 
 
Sa, nu undrar ni vem denna skona manniskan ar som skriver, och nej det ar inte kungen som ni kanske trodde eller jo pa satt och vis ar det ju det, men whattup med ordbajsandet. Jag ar Martinas allra basta van, sa Saga, bli avundsjuk nu!! Haha ne skojja bara, elleeeeer?! Saga tycker det ska bli kalaskul att traffa dig nar du kommer hit sa om du kan ta med dig lite keso i en kylbag eller nagot sa kan du far bli min basta van med :)
 
Just nu sitter vi i skolan och pa fredag sa far vi jullov, sa nu ar det bara att kampa in i det sista for att sedan fira lite till, som vi alltid gora. Det finns alltid nagot att fira, visst ar det kul!!
 
 
Nu far det vara nog, hoppas att Martina lar sig nagot av detta och ni kan ju hetsa henne lite i kommentatorsfaltet sa att hon inser hur viktigt det ar att halla er uppdaterade dar hemma i kalla Svea!
 
Ha det sa bra och BTW sa ar det julafton om en vecka, heeeeelt galet men det ar kul for vi kommer att fira jul fore er hihi :)
 
Om ni vill veta lite mer om vad Martina gor sa kan ni kika in pa min blogg, sa ni kan halla lite kolla pa henne!
 
www.jennieklarman.spotlife.se
 
Peace and love, Jennie aven kallad "J to the K" eller gastbloggarn!
 


Kommentarer
Pappa

Hej Jennie kul att du greppade pennan, Marty verkr ha fått skrivfrossa. Följet Er på bloggarna och tycker det ska bli roligt att få träffa dig när det sker. Många kramar från Tomas o Lotta (Marty's päron

2012-12-17 @ 22:39:10
Superstarkasilversaga

hahaha Jennie så rolig! Jag ska göra mitt bästa med keson, vill ju självklart få bli din bästa vän!Tycker det ska bli asakalasakul att träffa dig också :D XoXo

2012-12-19 @ 16:59:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0