Tvätt-mannen

Jag har precis stått och langat mördarblicken på tre stycken efterblivna tvättmaskiner. Även om jag vet att det inte är deras fel att dom står fulla och klara men ingen som vill tömma dom. Kunde inte låta bli att bli lite irriterad när jag gick ner för tredje gången för att se att ingen tömt dom. MEN en god nyhet är att jag väntade tills grabben (utan tröja, antar att han tvättade den) kom och tömde två maskiner, tackade hjärtligt och nu väntar jag på att mina tvättar ska bli klara också! 
 
Igår körde jag en pluggdag, eller ja lite halvt.. pluggade en del sen kände jag att syrebristen slog till och fick världens puckobris. Ted måste ju tro att jag är helt slut i skallen ibland, men det finns nog en förklaring till det isf. Hur som helst! Känns superkul att fler och fler börjar flytta in här i lägenheten igen! Har varit bra tomt på senaste med mig själv som sällskap här hemma!
 
Ikväll kommer Lovisa, The new girl, ska bli superkul och då tänkte vi köra en tacokväll! Jag, Ruby, Alison, Ted och Lovisa! Om hon inte hunnit göra andra planer eller hon kanske hatar tacos.. då blir det lite jobbigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0