Åhåhå sprudle nudle

Även fast det inte är fredag för mig här längre så är det fortfarande det hemma i Sverige! Idag var vi lediga från skolan så dagen har känts som en riktig chill-söndag. Vaknade sent, regnade, kollade på film, gick och käkade frukost, pluggade (skickade in sista delarna på kurserna av det första blocket nu!! Så nu är det finito!), duschade, gick och handlade, kollade på film med Parina och jag tröck i mig en hel chokladkaka. Så gott! Nu har jag precis avslutat ett skype samtal med Sabrin, eller det vart ett ofrivilligt avslut när vi inte riktigt hann säga hejdå. Men 50 minuter senare så tyckte skype att det var dags för oss att ge oss. Sååå mysigt att prata med fina Sabrin igen som sitter borta i Västerås (hör och häpna)! Vill bara säga att det var supermysigt att prata med dig och se dig! Du är helt underbar! Så skönt att allt är så lätt mellan oss. Tror vi skulle kunna röra om och fixa några helgrymma event i framtiden haha.

Imorgon ska vi ut och fira på riktigt att det första blocket i skolan är avslutat, men börjar morgonen med en långpromenix med Jennie för att åter ut och utforska staden och utöka synen av staden-där-det-alltid-händer-något!! Wish us luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0