Bara lite exalterad

Imorgon bitti landar Ali och Rubs på samma sida av Jorden som lilla mig! Är så läskigt taggad på att se dom här! Åååhå jaja!! Lovar att ta hand om dom nu i början och i helgen blir det en helt störd upplevelse, vi ska se snyggskapet Matt Corby live. GOSH! Asså det är galet!! Och Jennie ska med också!! Kan inte bli bättre. Nu är jag lite för hype för att skriva ett inlägg här känner jag men livet bara knatar på! Hoppas till sol i helgen också, har varit lite storm och sol vartannat här! LOVE YOU ALL
 
Bara himla bajs att jag går i skolan till 5 imorgon... och torsdag... MEN ledig fredag! Ska lugna ner mig.
 


Kommentarer
Pappa

Krama om Alison o Ruby / Kram

2012-10-23 @ 22:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0