Dagens sockerkick!

Så speciell lektion idag men hur rolig som helst! På måndagar och tisdagar har vi Risk Management, vår lektion under den kursen består av ungefär 8 personer och är hur skön och rolig som helst och vår lärare är underbar!
 
Idag fick vi lära oss att det lönar sig att svara rätt på frågorna man får under lektionen! För varje rätt svar fick vi goda Jelly Beans (godisarna) och för varje fel svar vi sa fick vi en från dom äckliga som kunde vara smaker som snor, hundmat, ruttet ägg osv. Lagom peppad på att få dom goda. Nej men hur härlig lektion som helst, gillar måndagar och tisdagar. Däremot fick vi reda på att vi inte kommer ha Milyn, den läraren vi har nu och har haft i de två andra kurserna i förra blocket, nästa block... Syndipynd. Men vi lär ha henne senare ändå, förhoppningsvis! 
 
Det jag lärde mig idag är att det går att veta en hel del när det kommer till sötsaker!


Kommentarer
Mamma

Roligt lärare verkar det som! Häftigt sätt att lära ut saker på.
Fick du någon äcklig eller svarade du bara rätt?

puss

Svar: Jag fick badeoch, men 10 goda nar jag svarade ratt pa en fraga om vad dem 5 olika hazards var.. Cred!
Martina L

2012-10-23 @ 15:37:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0