Gardagen

  • Igar landade Ali och Rubs i Sydney!!!!
  • Igar var det exakt tva mander kvar till julafton! Hur sjukt e inte det da? Helgalet!
  • Igar fick jag aven brev fran varldens finaste bastis! Lyckan som uppstar nar man oppnar brevladan och ser varldens finaste brev som ligger och vantar pa en! Aaaa det ar sa underbart!
  • Igar var fjarde dagen i rad som jag gick ut och sprang och aven fjarde dagen som jag at sallad!
  • Igar var det asvarmt.
  • Igar var skoldagen galet langtrakig och seg.
Men det var bara igar! Idag ar det en ny dag och varldens basta dag for efter skolan idag har vi helg och jag och Jennie ska aka och mota Alison och Ruby i Bondi och ta en ol!! Ska bli sa himla roligt att antligen fa traffa och krama mina finaste tvillingar i det finaste landet!
 
Passar pa att blogga i skolan nu nar mitt internet hemma har tagit slut. Ska fylla pa det men tankte forsoka spara det lite mer... Har inte sa mycket internet i manaden men nu har det dragits lite mer pa senaste eftersom jag var tvungen att se pa "torka aldrig tarar utan handskar" som gar pa svt play. Serien som Jonas Gardell varit med och producerat (tror jag) eller skrivit/tyckt till om. Nagon inverkan pa serien har han iaf! Men den var sa fin!! Och vard att slosa internet pa... Se pa den om ni inte sett den annu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0