Grattis pa kanelbullens dag!

Mina kamrutter och harliga vanner!
Ska borja med att saga att jag sitter i skolan sa ni inte undrar vart prickarna tagit vagen..
 
Idag ar det kanelbullens dag och det ska firas! Jag ska forsoka baka kanelbullar idag sa har hittat ett bra recept fran arla sa jag maste bara ga forbi coles efter skolan och kopa mjol, jast och kanel. Undra om det verkligen finns jast har.. det aterstar att se!
 
Ville bara saga grattis pa kanelbullens dag till er alla och onska er varldens basta torsdag!
Update: Bilden är från vårt första (och hittills enda) tillfälle på IKEA här i Australien! Jag och Jennie unnade oss två kanelbullar VAR. Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0