Lilla lördag äro kommen!

Ljuva lilla lördag, å så vara du kommen! Onsdagar i all ära, då är det nära till torsdag och sen fredag, och vi som är lediga på fredag! Igår och idag har det varit varmt här, igår var det hela 31 grader och stekhett i solen! Burned. Idag var det lite svalare.
 
Nu har vi gått igenom alla våra 3 kurser i skolan som vi kommer ha det här blocket, apskönt att två av dom går ihop i varandra på sätt och vis! För att hoppa till ännu ett annat samtalsämne nu så kommer Ruby och Alison till Aussie nästa vecka!! Så freaking sick! Är så lycklig för deras skull och min såklart haha!
 
Ville bara uppdatera er där hemma lite, vet att jag har varit lite på lat-sidan här på bloggen. Ber om ursäkt för det! Nu ska jag fortsätta njuta av mitt fotbad och sen läsa klart sista sakerna inför Organisational leadership lektionen imorgon! Cheers!


Kommentarer
Mamma

Hej raring,
Vad skönt med fotbad! Trodde du det när vi satt i Göteborg och pratade med Marlene och Madde att du skulle sitta med fötterna i bad i Sydney! Du verkar ha ett härligt liv i Aussie också! puss älskar dig

2012-10-17 @ 14:08:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0