4 timmar senare

Ikväll var jag och Jennie med om vårat första volontärjobb efter skolan. Vi fick reda på att vi måste beta av 100 timmars volontärjobb inom event för att klara kursen så redan ikväll kan vi räkna bort 4 timmar! Vi fick vara med och servera på ett konferansmöte för ett 50 tal affärsnissar. Det var jag, Jennie, Monika och Jackie som serverade. Jackie är en kvinna på 60 bast som inte alltid varit en kvinna, det vet jag utan att ha frågat.. fyi. Men hur som helst, allt var väldigt kul ikväll och jag var smart nog att ta mina blommiga byxor idag.. var alltså inte helt förberedd på att vi skulle vara med på detta idag. Men det gick och lösa! Allt gick jättebra, vi fick lära oss servera plockmaten på rätt sätt och även hälla upp vin. Basic! När vi var klara fick som belöning med oss mat hem, juice, en varsin vinare, ett förkläde och en svart blus. Så nice! Mycket bättre än pengar i detta fall! Juice uppskattas alltid av en student i Sydney, det kan jag säga! Nu har vi bara 96 timmar kvar att volontära bort!! Wuhuu


Kommentarer
superstarkasilversaga

Gud va roligt!!! :D Duktiga ni är!

2012-09-19 @ 09:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0