Ändringar i schemat

Senaste update: mina planer om Harry Potter blev inte riktigt av. Har ännu inte sett den senaste filmen... Shame jag vet. Parina kom över efter jag hade käkat klart och skulle fråga hur planerna om imorgon blir, när vi ska åka till Bondi osv. Slutade med att hon satt här i nästan två timmar och vi körde balkonghäng med juice, popcorn och zoo-godisar! Blir ofta rätt mycket prat mellan oss och gärna spontan-häng som inte var planerat från början. Hur mysigt som helst och skulle kunna byta bort det alla gånger mot Harry Potter. Min fina mamma ringde även när jag var med Parina för hon var orolig för mig, med tanke på gårdagens inlägg men det var inget att vara orolig för så min älskade mor blev lugn. Skönt att höra lille mamma och höra att allt var bra. Älskar min familj och vänner. Sa precis godnatt till Parina och gav även henne min nyckel så hon ska kunna komma in hit imorgon bitti och väcka mig så vi kommer upp i tid och iväg! Supermysig kväll iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0