Kastade chipsen åt svinen

Idag tog jag äntligen tag i mina onyttiga vanor. Jag insåg att jag har käkat godis eller chips varje dag, i lite större mängder, sen jag kom hit! Så idag när jag vaknade tog jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang i 35 minuter en vända runt Darling Harbour och runt parken. Sjukt skönt. Efter det slängde jag mina överblivna chips som jag har här hemma, inte ens goda men det är ändå chips. Så en halv chipspåse i sopptunnan och två "pringles" rör, som i princip också bara hade slattarna kvar. Efter det unnade jag mig en riktig frulle! Härlig start på morgonen! Nu ska jag gå och möta upp Jennie vid Broadway så ska vi fixa busskort och sen ta färjan mot Manly för att se hur det ser ut där! Kameran på högsta hugg! Ha en underbar dag!


Kommentarer
Pappa

Det där ser gott ut:) är det yougurt i mitten eller bea? Puss

Svar: Det var gott! Haha bea är bästa sättet att starta morgonen på, och speciellt efter ett träningspass... tyvärr finns det inte bea här ännu. Nästan så jag önskar att det vore det! Puss
Martina L

2012-09-25 @ 20:24:12
SuperStarkaSilverSaga

hahahahaa Bea! :D vad du är duktig martina! <3

2012-09-29 @ 18:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0