Onsdag, och snart officiellt långhelg

Mannar! Onsdag idag, jotack! Anzac day imorgon, står för Australia New Zeeland Army Corp. Jodå, så mycket kan jag. Det betyder att från idag får vi helg! Så fort denna Accounting for Event managers ämnet och läraren känner sig klar för dagen. Senast jag kollade på klockan var för dryga 10 min sen och nu känns det som vi suttit i 2 timmar. Seg dag. Vi slutar om 20 så borde ju kunna överleva det rätt plättlätt ändå tycker man.
 
Prat prat prat. I måndags var vi på Xfactor med skolan och såg en audition! Sjuk väntan på att det skulle komma igång men roligt att få se vissa som var riktigt awesome och andra som var mindre bra. Rent utav skit. Kanske kommer vi bli lokalkändisar här nere, fast vi inte är här när det sänds på tv, ifall dom fick någon bra vinkel på oss. Och nej, mamma och pappa jag har inte ställt upp och varit med och sjungit! Inte då och där. Det får bli på... nästa stora fest. 
 
Nu är det bara 19 minuter kvar. Fan vad tiden springer på när man har kul, eller hur var det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0