Sunday as it should be

Söndag. Som så många gånger blivit kallad för söndags-ångest. Precis som det vore själva dagens fel.. Hur som helst! Jag kom på vad jag glömt att berätta! Jag har sökt skolor, och alla i Sverige faktiskt! Hör och häpna. Däremot lite överallt i Sverige men fortfarande inriktning Event och projektledning! Är tveksam på om jag kommer hinna hem innan skolorna börjar men tyckte ändå det vore kul att få vara med och söka lite när man ändå kan!
 
Idag blir det en lugn dag. Promenad och springrunda imorse som övergått till städ och pluggdag. Har löst ett problem med internetdelning för stunden, så jag kan använda internet hemma i huset. Får se hur jag kommer lösa det långsiktigt. Har missat för många skypedater på senaste, vilket jag inte är stolt över... Hata mig inte.
 
Igår åt jag en riktig festmåltid, satan vad man uppskattar god mat på ett annat sätt numera! Men igår hittade jag en frusen lax som jag stekte, lite pasta till det, pesto som mamma och pappa lämnade och en halv avokado. Lite matorgasm på den. Nu ska jag tillbaka till plugget som kallar. Ha det bäst mina fina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0