Hola

Hej goingar!
Vill slanga in en lite update har borta i varmelandet.
 
Forst och framst kanner jag mig lite halvdepp, vet att det ar mitt eget val och att det ar ett riktigt onodligt val av mig. Men hur som helst sa ar jag lite besviken pa att jag inte bokat biljett till Ben Howard, for nu ar biljetterna har i Sydney namligen slut. Det var min chans att fanga min man, forsok nr 2. Men nu blir det inte sa. Ska fortsatta kolla runt pa gumtree om nagon saljer biljett for jag vill sa garna, sa garna ga!
 
Annars mar jag suverant, hanger i skolan just for stunden och har det lugnt. Lyssnar pa Ben Howard pa youtube, stror lite salt i saret. Jag ska fasen ga, har en sa stor vilja att ga sa det finns inte. I'm a Howardiliver (las som Belieber). Uppdaterar er om hur det gar!
Ha det kalas!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0