Game of Thrones.

Jag har inte förstått mig på den här hysterin runt Games of Thrones… förens i lördags. Ligger man hemma och agerar sjuk-man så är serier din bästa vän för stunden, så jag gav serien en chans. Slutar med att jag stänger av den första säsongen, 10 timmar senare och är fortfarande taggad på fler avsnitt. Trodde det var någon fjantig Duffy och vampyrerna-skit igen, men får ta och begrava de där förutfattade meningarna för jag är fast. Deep down. Ibland är det inte jättetokigt att ligga hemma och agera sjuk, köra en raincheck och leva sig in i datorn, krama om tekoppen och papperstussen lite extra. Hög mysfaktor på den! Så mamma och pappa, förlåt för jag inte skypade med er men jag var sjuk. Sjuk och fasansfullt beroende av Game of Thrones! Jag älskar er ändå mest av allt, men jag önskar mig en drake i födelsedagspresent. Puss. 



Kommentarer
Mamma

Hmm, får fundera på det här med drake! Har du varit sjuk på riktigt? Puss älskar dig

Svar: Njaae, varför skulle jag låtsas vara sjuk på en helg? Drake vore verkligen toppen! Älskar dig mer
Martina L

2013-06-03 @ 07:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0