Svårt att skriva dagar när jag har noll koll på dom

Vad är skillnaden mellan idag och igår?
- idag märks det att det är sommar.

Fast igår var väl inte ett klagomål helt och hållet (nu tänker jag endast på sommarvädret), det kan jag inte påstå. Den här dagen, måste varna lite, ska inte bli lika dator-fast som igår. Det är också en skillnad.
Fick ett meddelande från face att födelsedagsfesten som vi egentligen skulle gå på på onsdag blir inställd. K U L. Men men, vad ska man göra? Jag får köra på i helgen istället. Hehe.

Jag håller förresten på att bli sjuk... vilken tajming va? Fast det är något fucking mellanting som vägrar bryta ut så jag kan inte säga att jag är sjuk för det är jag ändå inte. Vilket dilemma!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0