Spelberoende

Jag. Håller. På. Att. Få. Spel!!! Spel, spader kalla det vafan som helst - DAMP! Vart tar mina pengar vägen? Ekonom som jag är så har jag ritat upp en liten budget... mina mindre shoppinginvesteringar stämmer inte upp med partypengen. Det är partypengen som svider. Jäkla dyra stad att gå ut i... Stockholm. Har i alla fall suttit och räknat på inkomster och utgifter, leker lyxfällan här. Gör fan av med mer pengar än vad jag har. Hur är det möjligt? Åå, orkar inte. Måste skaffa ännu ett jobb. Hundrastare kanske? Barnvakt? Biltvättare?
Måste räkna lite till. Kanske blir jag en dag som Fredde i solsidan. Eller Ove. fanfanfan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0