Jag kan det

Underbar helg. Största chillmoodet någonsin. Har varit så otaggad på att gå ut och vingla fram genom kylan och mörkret. Nej då stannar jag hellre hemma i ljus och värme. I fredags efter jobbet åkte jag direkt till Tove och crashade hennes lya, vi kollade på idol och "grovchillade" som Tove valde att uttrycka sig. Men med en varsin öl och med frukt som vi doppade i smält choklad kände vi oss som kungar! Vaknade upp dagen efter utan någon som helst ångest. Begav mig hem och vid 4 tiden kom jag på mig själv med att ha Ben Howard på högst volym, ett glas rött och städhumör. Lite smygalkis skulle jag inte kalla mig, det är ju trots att helg. Hur som helst, världens godaste middag som nästan riskerade att hela köket brann upp när pappa skulle flambera under fläkten. Vi överlevde!

Idag blir det jobb och det känns faktiskt helt okej! Lite skönt att göra något vettigt. Skickar en tanke till Ali som ska inventera idag så hon kommer ha en galet lång jobb dag/natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0