Glöm inte vantarna i kylan

Hi guys!

Sorry for the bad update. Jag har inte haft internet någonstans. Mitt egna internet på datorn tog slut direkt efter jag skypat med Sagis i tisdags. Sååååå himla mysigt att höra henne och verkligen få prata som vanligt. Saknar dig här finis! Hon berättade iaf om hennes bil som är helt sönderfrusen i princip! Sjukt att det är så kallt hemma nu…

Jag har haft det jättefint på senaste tiden! Fast det har varit väldigt blandat för börjar sakna alla mer. Det känns lite tungt att tänka på er där hemma, så blir nästan att jag gör allt annat för att inte tänka för mycket. Så, har ni vägarna förbi Sydney så hojta till!!

Förra veckan var jag så hurtig, måste bara berätta det! Käkade sallad (nästan) varje dag och var ute och sprang 4 gånger tror jag plus halvtimmes promenad som alltid till skolan. 


 

Måndag:

Tisdag:
Onsdag:
 
Så gott, men sen gick det utför och körde ett fetlass med nudlar! Inte heller helt fel! Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0